Onze stagiaires

We vinden het van groot belang voor de toekomst om stagiaires te begeleiden en op te leiden. Zij worden immers de vakmensen die de kinderen van de toekomst onderwijzen.

Elk jaar zijn er op de Bomans stagiaires in de school. Er zijn stagiaires van de MBO-opleiding die studenten opleidt tot het vak van onderwijsassistent en er zijn stagiaires in de school van de HBO-opleiding die studenten opleidt tot het vak van leraar basisonderwijs. Het komt af en toe voor dat er een stagiaire is van een andere opleiding.

Stagiaires worden verdeeld over de groepen en dat kan betekenen dat hij/zij ook activiteiten of lessen geeft aan uw kinderen.  Het eerste halfjaar van schooljaar 2023-2024 zijn er stagiaires in groep 1, 4, 7 en 8.

Groep 4: juf Celine
Groep 7: juf Rike
Groep 8: juf Marit

No demo item exists for the selected template.